Kako povećati učinkovitost upravljanja sadržajem na društvenim mrežama?

Social Media Optimization (SMO) ili optimizacija društvenih mreža podrazumijeva tehnike i taktike usavršavanja i podešavanja objava na društvenim mrežama te održavanja profila kako bi se povećala njihova efikasnost.

Laicima se može činiti da iza prisutnosti branda na društvenim mrežama ne stoji nikakav trud, što naravno nije točno. Evo nekoliko jednostavnih tehnika kako poboljšati efikasnost na društvenim mrežama:

Objavljujte u pravo vrijeme

Objavljujte na društvenim mrežama onda kada je veća vjerojatnost da će vaša ciljna publika biti angažirana. Praćenjem i analizom društvenih mreža provjerite kada je vaša ciljna publika najaktivnija.

Općenito, to je u 10 ujutro te između utorka i četvrtka.

Uredite osobne podatke

Osobni podaci o vašoj tvrtki ili brandu su vjerojatno među prvim stvarima koje će novi posjetitelj vidjeti na vašem profilu pa je bitno da budu uređeni i informativni. Minimalni podaci koje biste trebali navesti su: tko ste, što radite, koje je područje vašeg interesa, vaši kontakt podaci.

Koristite linkove drugih vlastitih online komunikacijskih kanala

Linkovi upućuju vaše posjetitelje na web stranice i dodatne sadržaje kojima promovirate brand te omogućuju povećanje prometa na web stranicama, kao i praćenje ponašanja, angažmana i interesa vaših korisnika (koje objave su im zanimljivije i privlače više posjetitelja na web stranicu).

Obratite pažnju na kvalitetu i veličinu fotografija koje objavljujete

Vizualni aspekt vašeg profila je ono što prvo upada u oči.

Vodite računa o rezoluciji fotografija, izgledu logotipa te dosljednosti u vizualnom identitetu.

Pronađite optimalni raspored objavljivanja

Ovo radnja je bitna kako ne biste zasipali korisnike s previše informacija, ali i da ne padnete u zaborav zbog prevelikih pauza u objavljivanju. 

Vlastito iskustvo s angažmanom korisnika bit će vam najbolji vodič.

Razmotrite ponovo vlastitu strategiju objavljivanja na društvenih mrežama

Ostvarujete li zadane ciljeve, jesu li ciljevi koje imate na društvenim mrežama u skladu sa širom marketinškom strategijom, koristite li odgovarajući tip sadržaja (fotografije, video, tekst, kombinaciju – treba težiti svim formama), ima li dovoljno reakcija na sadržaj koji ste objavili?
Analitika društvenih mreža može vam pomoći u saznanju ostvarujete li željene rezultate. Dobra metoda otkrivanja koji tip objave je privlačniji ciljnoj publici je pred-testiranje objava i kreativnih rješenja putem online panela.

Uključite bitne ključne riječi u objave

Ključne riječi (npr. hashtagovi) vezani uz vaše poslovanje koje dodajete u objave pomoći će u organskom dosegu. Svaka objava ne mora nužno sadržavati ključne riječi, ponekad objavljujte samo da biste komunicirali sa svojom publikom.

Odaberite privlačne naslove i dijelove tekstova

Po potrebi unajmite profesionalnog copy-writera. Potrebno je voditi računa i o vrsti društvene mreže na kojoj objavljujete. Sadržaj i forma za Twitter neće biti isti kao za TikTok. Ponekad je potrebno isprobavati koji tip sadržaja je najprivlačniji vašoj publici, no uvijek je bitno ostati dosljedan načinu na koji promoviramo brand te pronaći suptilnu ravnotežu između komunikacije s publikom i promocije.

Želite li provjeriti koliko je efikasan vaš medijski sadržaj, obratite se našim stručnjacima za analizu medijskog sadržaja i evaluaciju medijske komunikacije u MediaNetu te isprobajte naš alat Metricom za praćenje i analizu društvenih mreža u realnom vremenu.