Blog

Društvene mreže konstantno se mijenjaju, kako za poslovne, tako i za privatne korisnike. Praćenje i korištenje novih trendova pruža mogućnost isticanja naspram konkurencije te povećanje dosega, angažmana i broja pratitelja.

Oznaka hashtag (#) prvi put je upotrijebljena na društvenoj mreži Twitter u svrhu kategorizacije sadržaja sadržaja kojeg objavljuju korisnici. Od tada, hashtagovi se koriste na svim popularnim društvenim mrežama te su sastavni dio...

Dvije trećine građana Hrvatske i dalje u medijima prati događaje vezane uz rat u Ukrajini, pokazalo je Medianetovo istraživanje opće populacije na uzorku od 1000 ispitanika, stanovnika RH, u dobi od 18 do 74 godine...

Novosti iz svijeta tehnologije, medija i industrije medijskog monitoringa i analize! Vijest o Muskovoj kupovini Twittera izaziva spekulacije o tome što će Twitter postati pod Muskovom 'vladavinom'. On tvrdi da želi postati centar...

social listening osluškivanje društvenih mreža

Jeste li ikada poželjeli pročitati misli svojih kupaca: što misle o vašoj tvrtki ili brendu, kakvi su njihovi dojmovi o vašim uslugama i proizvodima? Ako je odgovor potvrdan, na pravom ste mjestu. Koristeći social listening...

Prema istraživanju Instituta Reuters na temu predviđanja trendova u 2022. godini u novinarstvu, medijima i tehnologiji, 2021. godina bila je godina 'burn out-a' kako za novinare, tako i za publiku...

Buyer persona predstavlja detaljan profil idealnog kupca ili klijenta te je iznimno važan alat kada se radi o provedbi marketinških i prodajnih aktivnosti. Dobro osmišljene buyer persone omogućuju...

Big data, umjetna inteligencija i NLP tehnologije trendovi su koje Newton Media grupa već naveliko primjenjuje u poslovanju. Brzo i uz male troškove na velikoj količini medijskih podataka možete detektirati...